mitzithehovawart

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av mitzithehovawart - 14 mars 2012 00:30

Fy vilket fästingår det verkar bli. Jag har redan plockat bort fyra krypande och en som hade fastnat på Mitzi. Dessutom har jag hittat en krypande på Dillon som är innekatt.

Eftersom jag inte haft hund på ca. 10 år så har jag ingen aning om vad man ska ha för fästingskydd. Det har ju kommit en del nytt på marknaden om man säger så.
Jag vill inte ha något med giftiga kemikalier, speciellt inte som katterna kan tvätta Mitzi ibland. Jaja får väl läsa på lite och bestämma mig.

Mitzi har "hjälpt till" i trädgården idag, eller ska jag säga "stjälpt till"? Hon har dragit ris, jagat skottkärra och bitit den som kört skottkärran i rumpan - det går fortare då. Dessutom har hon lagt grenar, leksaker och ben till sin samling på gräsmattan, snyggt värre.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du en hund av rasen hovawart?
 Ja
 Nej, har haft
 Nej, vill ha
 Nej, vill inte ha
 Har hund av annan ras
 Har ingen hund

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards