mitzithehovawart

Direktlänk till inlägg 30 juni 2012

Hon SIMMAR!!!

Av mitzithehovawart - 30 juni 2012 22:34

Som rubriken säger, Mitzi har börjat våga simma. Först så var vi ute och åkte båt till en ö där hon kunde springa fritt och röja omkring. Sen så kastade vi i en pinne och hon SIMMADE! Jag är så glad!
Hon hade sin flytväst på sig så jag tror hon kände sig säkrare med den. Sen på kvällen simmade hon ännu längre ut, med flytväst, när jag gick i till knäna.


Bildbevis! På med öronproppar så ni slipper höra mattes fjantiga gapande och lägg huvudet på sniskan så får ni se Mitzi simma!


 


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mitzithehovawart - 20 juni 2013 09:15


Önskar Mitzi & Co!  

Av mitzithehovawart - 11 juni 2013 22:45


I helgen var vi på personsökkurs. Det var otroligt roligt tyckte både Mitzi och vi. Mitzi var väldigt motiverad, kanske till och med lite övertaggad så hon blev aningen okoncentrerad stundvis. Det var verkligen roligt att det var så olika hundtyper m...

Av mitzithehovawart - 15 maj 2013 21:24

Idag provade vi en ny aktivitet som omväxling till det vanliga godisletandet. Jag hade sparat tomma toarullar som jag fyllde med bitar av blodpudding och band fast snören i. Sen gick jag ut och satte upp dem i äppelträden som vi har utanför. toarulla...

Av mitzithehovawart - 18 april 2013 09:32

Jag hittade några gamla bilder från när vi var ute i "spårskogen" i höstas som jag tänkte visa.           Fästingplock. Tror vi fick ihop 20-25 fästingar den här gången!         ...

Av mitzithehovawart - 18 april 2013 09:15

Jag har inte tyckt att Mitzi har växt speciellt mycket, mer än breddat sig, sen i höstas. Så var det inte upptäckte jag när det var dags att sätta på henne regntäcket som hon hade i höstas.Jag var tvungen att mäta henne när jag såg hur regntäcket sat...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du en hund av rasen hovawart?
 Ja
 Nej, har haft
 Nej, vill ha
 Nej, vill inte ha
 Har hund av annan ras
 Har ingen hund

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards