mitzithehovawart

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av mitzithehovawart - 5 maj 2012 17:15

Eller nja, hon gick ju genom isen i vintras också. Ja men första plurret från båten då iallafall.

Mitzi skulle gå på båten och lite slarvig som hon blivit halkade hon av skarndäcket och plumsade i. Hon simmade snabbt runt båten och in till "stranden" utan problem, båten stod vid bryggan. Den som höll på att få slag var jag! Ändå vet jag att det kanske var första gången men det kommer inte vara sista.


När hon skulle gå på båten nästa gång, jag satt på däcket, så tvekade hon och kollade ner i vattnet. "Där var det kallt" tänkte hon nog. Jag lockade inte på henne utan lade mig på rygg med ett aah, då kunde hon inte hålla sig utan hoppade på båten igen. Hoppas inte hon blir rädd för att gå på båten men gärna lite mer försiktig.


Lätt förvånad helt blöt hund...

 


Mysigt att bli torkad när man är blöt och kall

   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du en hund av rasen hovawart?
 Ja
 Nej, har haft
 Nej, vill ha
 Nej, vill inte ha
 Har hund av annan ras
 Har ingen hund

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards